HQPlayer: Introduzione e Indice argomenti

Pagina 10 di 16
prima
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ultimo
Visualizzazione dei risultati da 91 a 100 su 1835

Hybrid View

Messaggio precedente Messaggio precedente   Prossimo messaggio Prossimo messaggio
    Moderatore L'avatar di bibo01
    configurazione

Predefinito

È uscito HQPlayer 4 Desktop 4.3.0 !

Support for NAA protocol version 4, including inputs. Metadata handling improvements, including support for composer as a separate tag and rework ID3v2 mappings. Improved search flexibility and fixes in Client. New 15th order linear PCM noise shaper designed specifically for 16x output rates. Various bug fixes.

configurazione

Predefinito

È uscito HQPlayer 4 Desktop 4.3.1 !!

Improve Direct SDM indication towards clients, support relative paths in playlist files, add invert, random and repeat functions to the Client. Number of small improvements and fixes.

configurazione

Predefinito

È uscito HQPlayer 4 Embedded 4.14.0 !

Support for NAA protocol version 4, including inputs. Support for composer as a separate tag and rework ID3v2 mappings. New LNS15 noise shaper designed specifically for 16x output rates. Support relative paths in playlist files and improve library web views. Number of smaller improvements and fixes.

configurazione

Predefinito

È uscito HQPlayer 4 Pro 4.5.0 !

Support for network inputs. New LNS15 PCM noise shaper for 8x and higher rates. Number of fixes and smaller improvements.

nibble

Predefinito

Salve a tutti, vorrei chiedere aiuto riguardo a due quesiti:

- ho un cubox come Naa, collegato al pc direttamente con cavo cross, su cui oggi ho installato Debian 9 (ex Stretch) con l'ultima versione di Nad per Debian Stretch.
    Ho aggiornato da Debian Stretch e l'installazione del 9 sembrerebbe fatta per bene, ma HqPlayer Desktop 4 (ultima versione) non vede, sia utilizzando Ipv4 che Ipv6, il mio device Chord Mojo, che prima con Debian Stretch ed una vecchia versione di Nad veniva riconosciuto. Avete idea di come risolvere il problema?
    - qualcuno mi sa dire, eventualmente, come reperire i file immagine predisposti da Miska?

Vincenzo

configurazione

Predefinito

Originariamente inviato da francy2007
    Salve a tutti, vorrei chiedere aiuto riguardo a due quesiti:

- ho un cubox come Naa, collegato al pc direttamente con cavo cross, su cui oggi ho installato Debian 9 (ex Stretch) con l'ultima versione di Nad per Debian Stretch.
    Ho aggiornato da Debian Stretch e l'installazione del 9 sembrerebbe fatta per bene, ma HqPlayer Desktop 4 (ultima versione) non vede, sia utilizzando Ipv4 che Ipv6, il mio device Chord Mojo, che prima con Debian Stretch ed una vecchia versione di Nad veniva riconosciuto. Avete idea di come risolvere il problema?
    - qualcuno mi sa dire, eventualmente, come reperire i file immagine predisposti da Miska?

Vincenzo
    Parli di questi?!
    https://www.signalyst.eu/bins/naa/images/

nibble

Predefinito

Originariamente inviato da bibo01
    Grazie tante,
    dici che andrebbero bene per il Cubox i 2ex,le immagini per Cubox Urendu?
    si possono poi apportare modifiche all'O.S.? Miska ha reso pubbliche le credenziali di login e password, che occorrono per esempio per aggiornare il Nad?

Vincenzo

configurazione

Predefinito

È uscito HQPlayer 4 Embedded 4.15.0 !

Improved support for USB Audio Class 2 inputs to make HQPlayer look like a USB DAC, starting on Debian Buster with a custom kernel (on applicable hardware). Enable idling support again for faster track changes and restarts on UPnP. Optimizations for DSD source processing. Improved handling of NAA inputs. Set friendly name as title for control connections. Performance improvements, library metadata improvements and bug fixes.

configurazione

Predefinito

E' uscito HQPlayer 4 Desktop 4.3.2 !

Error and warning log entries are now shown on status bar in the main window. Improved cover flow and artist list sorting in client. Improved handling of detached cover art when scanning library. Improved parallelized DSD conversions. Improved thread management. Input handling improvements. Support disc numbers in metadata. Small bug fixes and improvements.

configurazione

Predefinito

E' uscito HQPlayer 4 Desktop 4.4.0 !

Support for chaining multiple convolution filters. Support for changing convolution algorithm and HF-expansion in pipeline matrix. Post-process support in pipeline matrix, with Bauer headphone cross-feed. Various metadata handling fixes. Component updates, small bug fixes and improvements.

Pagina 10 di 16
prima
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ultimo

Informazioni Thread

Users Browsing this Thread

Ci sono attualmente 11 utenti che stanno visualizzando questa discussione. (0 utenti e 11 ospiti)